Husorden

For at gøre tingene nemmere for lejere på Kontoret Nyvej 16 C, er der udarbejdet en husorden, som alle anbefales at læse igennem.

Herunder følger diverse punkter, som man bedes læse igennem og skulle der opstå tvivlsspørgsmål, må man endelig spørge ind til emnet.


Vis hensyn


Vi beder lejerne vise hensyn til hinanden og undlade at skabe unødvendige forstyrrelser. Vi ønsker et professionelt og positivt miljø på Kontoret Nyvej 16 C, såvel internt som eksternt.

Toiletter


Toiletterne skal altid efterlades pæne og rene.

Rengøringspersonalet sørger for, at genopfylde toiletpapir, sæbe, håndklæder m.v.

Gæster


Du er som lejer ansvarlig for, at dine gæster overholder husordenen. Du er som lejer ansvarlig for dine gæsters adfærd.

Affald


Alle former for madvarer bedes smidt ud i skraldespanden i køkkenet således det ikke ligger og lugter samt rådner.

Papirkurvene ved kontorpladserne tømmes ved rengøringen.



Rengøring


Vore professinelle regøringsteam kommer én gang ugentligt for at gøre lokalerne rent.


I mellemtiden hjælpes vi ad med hvad der end måtte være brug for.


Rygning


Tobaksrygning og enhver anden form for rygning er ikke tilladt i lejemålet men derimod på ejendommens udendørs fællesarealer.

Askebægre skal benyttes.

Mødelokale


Du skal altid rydde op efter dig, når du har benyttet mødelokalet - fjern brugt service og rens whiteboard og mødebord hvis nødvendigt. 

Mødelokalet kan bookes via den fysiske kalender der er placeret i mødelokalet.

Mødelokalet er alle ugens hverdage reserveret imellem kl. 12:00 - 13:00 til dem der skulle have lyst til at spise frokost sammen.

Dette bedes respekteres.

Defekter


Hvis du som lejer opdager fejl eller skader på noget i lejemålet, skal du anmelde det til kontoret eller vores ejendomsinspektør.



Ændring af husorden


Udlejer kan bestemme at husordensreglerne løbende kan ændres, såfremt udlejer finder behov for dette.



Køkken


Du skal genrelt altid sørge for, at der er pænt og rent i køkkenet, når du har benyttet det - forlad køkkenet som du selv ønsker at modtage det.

  • Service sættes i opvaskemaskinen, hvilken startes når den er fydt helt op.
  • Køleskabet er til fælles brug - hold det pænt og rent.
  • Er skraldespanden fuld, skal den tømmes og ny pose sættes i.

Lys


Husk altid at slukke lyset på din egen kontorplads, når du forlader kontoret. Hvis du er sidste person på kontoret, skal du yderligere slukke lyset i fællesarealerne.

Lige så lukkes vinduer der skulle stå åbent.

Fællesarealer


Der må ikke opstilles genstande i fællesarealerne. Der må ikke ophænges skiltning eller udsmykning i fællearealerne. Der skal være pænt og ryddeligt på gange og øvrige fælleslokaler.